Thursday, May 25, 2017

მეშვიდე დღე

მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი-ჩეკლლისტი

მოცემული მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მასწავლებლისა და დიფერენცირებული სწავლების როლი რამდენიმე თვალსაზრისით.ელექტრონულ ფორმატში შევქმენი სავარჯიშო  ჟურნალი-სქემა, რომელშიც მოცემულია ინსტრუქცია, არის მინიშნებები, რომლის წაკითხვის შემდეგ მოსწქავლე დამოუკიდებლად შეძლებს  შეასრულოს დავალება და განავითაროს თვითრეგულირების  უნარი.
   გეგმის საბლონში შევიტანე დიფერენცირებული სწავლების მიდგომები არაქართულენოვანი, ნიჭიერი და სპეცსაჭიროების ბავშვებისათვის. ეს მომცემს საშუალებას. ყველა ტიპის მოსწავლე ჩავრთო საპროექტო აქტივობებში.

1 comment:

  1. გეგმის მიხედვით მოსწავლეებმა მონაწილეობა მიიღეს შეფასების ფორმების შექმნაში. განმსაზღვრელი შეფასება შეესაბამება შეფასების ფორმებს. ყოველივე ეს ეხმარება მოსწავლეებს მუშაობის ხარისხის ამაღლებაში.

    ReplyDelete